Verkkokaupassa ilmainen toimitus yli 50€ tilauksista

Oops, sivua ei löytynyt.

Fysioterapeutti

Matias Ruotsalainen

Moikka, olen Matias Ruotsalainen, tammi-helmikuussa valmistuva fysioterapeutti. Harrastustaustaa urheilun parista löytyy monesta eri lajista, josta 7 vuotta hanmoodon parissa vietetty. Hanmoodon takia kiinnostukseni fysioterapia-alaa kohtaan alkoi, koska siellä jouduin miettimään miten keho toimii missäkin tilanteessa.

Viime syksyn aikana suoritin Fysiomakerilla neljä kuukautta kestäneen harjoittelun. Harjoittelun aikana syvensin osaamistani manuaaliseen terapiaan ja hierontaan. Sain harjoittelun aikana hyvää palautetta hieronnastani ja napakoista otteistani.

Mielenkiinnon kohteitani ovat tuki- ja liikuntaelimistön vaivat ja niiden ennaltaehkäisy. Vastaanotolla kohtaan sinut yksilöllisesti ja huomioin toiveesi ja tavoitteesi.

Tervetuloa käsittelyyn!

Erikoisosaaminen:

Stressikäsittely

Saa 5€ alennusta hieronnasta!

Tilaa uutiskirjeemme ja saat seuraavasta hieronnasta 5 euron alennuksen. Alennus voidaan käyttää vain kerran.

Fysioterapeutti

Kari-Pekka Sirkka

Morjens! Olen Kari-Pekka Sirkka, vuonna 2012 Tampereen Ammattikorkeakoulusta valmistunut fysioterapeutti.
Iisalmessa syntynyt, savolainen sydämeltäni. Vastaanotolleni voit tulla erilaisten tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen hoitoon.

Pyrin työssäni etsimään tarkasti vaivojen alkuperäiset syyt, olivat ne jonkin lihasten heikkoudesta tai vaikka fascioiden kireydestä johtuvia. Ohjaan asiakkaalleni täsmälliset harjoitteet ja käytän hoidon mukana tarvittaessa manuaalisia käsittelytekniikoita, akupunktiota, teippausta ja fysikaalisia hoitoja.

Vapaa-ajallani minua pitävät kiireisenä kaksi pientä lastani. Urheilutaustaa minulta löytyy kamppailu-urheilun parista, viime vuosina harjoitteluni on ollut pääasiassa kuntosaliharjoittelua.

Tervetuloa vastaanotolleni!

Erikoisosaaminen:
-Niska-hartiaseudun kiputilat
-Alaselän kiputilat
-Olkapään kiputilat
-Polvikivut
-Akupunktio
-Purentalihaskäsittely

Lisäkoulutukseni:
-Fasciarautahieronta
-Purentalihasten fysioterapia
-Voimaharjoittelusta ja valmentavasta fysioterapiasta apua tulokselliseen fysioterapiaan